niedziela, 22 lipca 2012

zakupy, zakupy

cześć:) u mnie pięknaaa pogoda  w sam raz na niedzielne zakupy. Uwielbiam loppemarkety inaczej pchle targi, flomarki, targi jak kto woli.Są tu rzeczy nowe, lekko używane bądź używane, np. Conversy udało mi się kupić za 35DKK :D dla mnie to źródło istnych perełek których w PL z pewnością ciężko byłoby zakupić po korzystnych cenach. Przykładowa cena którą na długo zapamiętam to 5DKK(ok 2,90PLN) za cienie M.AC o kolorze czarnym w bardzo dobrym stanie.Moja lista MUST HAVE jest ogromna(w najbliższym czasie napisze post) ale powoli, powoli zostają wykreślane i zapełniają moje szafy;) tym razem dodaje zdjęcia dzisiejszych ,,zdobyczy,, oraz zaległych.

 ______________________
od lewej: Elizabeth Arden(balsam do ciała)  Loreal(lakier do włosów) Caroline Wozniacki i Naomi Campbell (balsamy) Dove(mgiełka do suchych włosów) Bed Head(nabłyszczacz do włosów) The Body Shop (próbka masła czekoladowego) Casuelle(talc z brokatem do twarzy o zapachu waty cukrowej) M.A.C (cienie: free to be i soba)



________________________
 muffinki, love it! a w tej ,,stałej postaci,, do użytku codziennego w szczególności.
od lewej: szkatułka, solniczka i pieprzniczka. cukierniczka, magnes i trzy stojaki na zdjęcia.


_________________________
 od lewej: kosmetyczka (Accessories) etui na okulary(YSL) maska (Tiger) okulary(h&m) komplet corss kolczyki + naszyjnik(Glitter) pozostałość biżuterii loopemarket











 _________________
na koniec najlepsze czyli Ipod nano moja nowa wielka miłość(w sam raz do biegnia) <3


8 komentarzy:

  1. Matko Boska Częstochowska! :O jakie buty *.*
    iPod ! <3
    meine converse! <3
    mogłaś koszulki pokazać . ;d
    kosmetyczka w kształcie arbuza <3
    mac, babeczki .. me gusta!! <3 *.*

    ps- mogę zareklamować twojego bloga na moim, będziesz mieć więcej kom. :D
    'jeśli chcesz ..

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurczaczki, ale Ci zazdroooszczę! tych szkatułek, babeczek, tych pierdółek, butów i kosmetyków, jejciuuu *.*

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mega mega mega mega . ;DDD < 333

    OdpowiedzUsuń
  4. love the first pair of black wedges! xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę, ale cuda! W Polsce trudno na takie trafić po tak okazyjnych cenach. :O

    lilianka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. buty z zamkiem z tylu sa swietne :D a ogólnie, to świetny blog! :D wpadnij do mnie *: obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super :) mam identycznego Ipoda :) obserwuję i zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń