sobota, 23 lipca 2011

Kraków - zakupy .

słoneczne czeeść! :) dziś pogoda pęka z nadmiaru piękna, a ja popstrykałam dla was parę fotek z ostatniego wypadu do Krakowa z Anitą, było naprawdę świetnie, spędzić caały dzień w Krk w wyśmienitym towarzystwie. Pozwiedziałyśmy trochę, a na koniec najlepsza czyli GALERIA KAZIMIERZ , muszę przyznać że Krakowski HM jest znacznie większy od Tarnowskiego a do tego dwu-piętrowy, MEGA :)  dodaję trochę ciuchów które ostatnio sobie zakupiłam w HM i nie tylko ;)

 H&M - Kraków

 H&M - Tarnów

 H&M - Tarnów

 H&M - Kraków

 no name - Galeria Brzeska

 pędzel H&M - Kraków,  Garnier (Rossmann) - Karków, Joy - Brzesko

 pędzel H&M - Kraków, etiu na karty do H&Mu - Kraków(b. miła Pani mi dała) ps. przy zakupie 3 z WYPRZEDAŻY - karta podarunkowa o wartości 20 PLN do H&Mu - dałam siostrze (;

bransoletka SIX - Kraków, kolczyki NO NAME - Tarnów,  klamra do włosów NO NAME - Brzesko (pod wpływem światła zmienia kolor na intensywny róż)


p.s kupiłam sobie jeszcze dwie pary butów, zapomniałam zrobić zdjęcia, to przy następnym wrzucę;)



kiss ; ***!

1 komentarz:

  1. ale zazdroszczę zakupów !!! piękne zdobycze !
    plus - pięknie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń