sobota, 12 lutego 2011

hand-made mix

wczorajszego wieczoru troszkę wena mnie wzieła, efekty końcowe możecie podziwiać poniżej;)
inspirowałam się bardzo modnymi w tym sezonie kokardkami które wypatrzyłam w h&m, tiulem i kolorem nude oraz czarnym - które kocham!  zapraszam do oglądania i jeśli macie jakieś pytania dotyczące szczegółowej i wykonania moich skarbów;p piszcie w komentarzach.


^  t-shirt czarny + czarny tiul + nici + igła

^  t-shirt czarny + czarny tiul + nici + igła


^  jeans + bigle + klej na gorąco + nożyczki

 ^ tiul nude + bigle do kolczyków + zacięcie do kolczyków + klej na gorąco + nici + igła

^  kilka cm czarnego sznurka + klej na gorąco + futerko z lisa

^  materiał w kwiatki + złote nici + wata + nożyczki + nici + igła + zapięcie


^  pierwszy od lewej - czarny tiul + jeans + baza pod pierścionek + klej na gorąco drugi - baza pod pierścionek + ćwieki + klej na gorąco + materiał (usztywniający)


^ i na koniec moje ulubione pierścionki <3 love it!


zielony - H&M
miodowy- C&A
wąż - La Halle (Szwajcaria)

4 komentarze:

  1. podziwiam talent :) ja ledwo operuje igłą :D

    xx

    http://rigidgoddess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you for the lovely comment :)

    LOVE everything in this post!

    http://understarlitskies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń